Friday, August 12, 2011

Ik hou super veel van hem

Ik hou super veel van hem
Ik hou super veel van hem

want ik hou van gedichten
want ik hou van gedichten

dit gedicht verdient veel meer
dit gedicht verdient veel meer

gedicht
gedicht

in Gedichten | Permanente
in Gedichten | Permanente

gedicht
gedicht

Ik hou van het leven en geloof
Ik hou van het leven en geloof

Ik hou zo van verlangen
Ik hou zo van verlangen

en respect ik hou van je
en respect ik hou van je

gedicht
gedicht

Heb weer een nieuwe gedicht
Heb weer een nieuwe gedicht

IK HOU VOOR ALTIJD VAN JOU
IK HOU VOOR ALTIJD VAN JOU

Bedankt voor je liefde
Bedankt voor je liefde

ik hou van jou ik hou van jou
ik hou van jou ik hou van jou

Ik hou weer van het leven
Ik hou weer van het leven

Titel Omdat ik van je hou
Titel Omdat ik van je hou

0 comments:

Post a Comment

Blog Archive